Pages

Wednesday 4 April 2012

HARI KRAF KEBANGSAAN 2012


Hai korang... salam sayang buat semua.. xda mood nak update blog.. so arini terkial2 nak update.. Jom dengar cite pasal lawatan ke Hari Kraf Kebangsaan 2012.

Pada 29 April 2012, Persatuan Wanita opis aku telah mengadakan lawatan ke hari kraf 2012.. Tujuan utama adalah membeli batik dan menjamu mata di Kompleks Kraf, Jalan Conlay.. Bukan batik jer yang ada di sana yer.. barang2 kraf pun ade.. harga pun berpatutan.

Wahhh.. menggila aku tengok batik2 ni.. walaupun harga berpatutan n murah, tapi nafsu nak membeli xda.. selamat duit aku.. aku beli pencuci baju sutera noor arfa batik je.. memang cantik batik2 kat hari kraf tu.. sambil tu jugak, aku survey untuk baju jabatan kami.. aku kalo nak beli batik selalunye dgn kak rosminah n puan ju.. sebabnyer leh hutang, bayar tiap2 bulan ler.. barulah merasa pakai batik yang beratus ringgit tu.. x mampu makk nak beli cash nyah.. tapi kalo ade duit bersepah tu leh jer beli cash.. tapi bile laa aku dapat duit bersepah tu yer.. hahahaha..
Joms tengok muke2 dorang membeli belah...
: Rombongan mak cik kiah dah sampai.. meluru je masuk yer :
: Cantiknya yang biru ni.. nak beli 5 laa.. :
: interprem kat Cotton Batik :
: Batik tu Rm100 yer sepasang.. sama macam batik yg saya pakai tu :
: Dress Sutera Batik siap untuk di pakai RM350 :
: Nak yang ni.. HIJAU :
: Batik Broket untuk Jabatan nanti :
: Hema dah ciap pakai batik tu :
: Untuk si dia pilihan hati :

: Gambar pameran telah aku edit :
Souvenier yang kami dapat
: Songket Tenun Kuning yang sangat cantik :
: 3 sekawan yang dah penat jalan :
: Sempat bergambar dengan tukang buat topeng kayu ni :
: Cantik beg rotan hijau ni :
: RM 3000 meja ni tau.. walaupun berlubang.. SOLD ok :
: C Hema lagi.. :
: Macam dah gemsss aku ni :
 P/s : Jamu mata melihat Batik2 yang sangat cantik..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...