Pages

Thursday 29 March 2012

1 Malaysia International Shoe Festival 2012

Hai korang...

Minggu ni ade Pesta Kasut kat PWTC..anjuran Tourism Malaysia..

Tak silap aku ni event yang ketiga.. tiap2 tahun aku mesti pergi Pesta Kasut ni.. sebabnya aku kan peminat kasut.. so haruslah ku pergi ke sana kan..

Tapi kasutnya mahal2 dong.. n size pun xda sangat.. kan kaki aku ni mcm princess.. size 4.

Tahun lepas aku pergi x jupe Jimmy Choo.. 2010 aku sempat bergambar dengan Jimmy Choo.. ensem gak walau dah tua pun.. kihkihkih..


Event    :  1 Malaysia International Shoe Festival 2012

Time     :  10.00 am hingga 10.00 pm

Venue   : Putra World Trade Centre (PWTC)



: auwwww.. macam pakwe makwe laa:
P/s : Pergi untuk cuci mata jer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...