Pages

Thursday 5 April 2012

ZON BERSIH MPSepang

Pada 31.Mac.2012 yang lalu, adalah hari Majlis Pelancaran Zon Bersih opis aku di Dewan Bandar Baru Salak Tinggi.. so macam biasa la kan.. mesti la ade koir kan.. Pasukan Koir yang hebat menyanyi tu.. kah kah kah.. kunun je hebat tapikan suam-suam kuku jer.. nyanyi dua buah lagu jer.. Negaraku dan Negeri Selangor.. last nyanyi aritu masa bulan puasa jer.. larriii picing suara.. cewahhhh... kununnn...

Lepas habis koir, ade acara sukaneka dan sukan paintball untuk semua yang hadir.. hatiku berbelah bagi sama ada nk follow sukaneka ke atau paintball.... sibuk kak ama pujuk aku suh join sukaneka.. dengan rela hati aku pun join sama laa.. aku pulak yang over dok pilih orang yang nak main untuk sukaneka.. pelbagai acara beb.. lari dalam guni, masukkan air dalam botol, cari gula dalam tepung, patuh arahan, terompah gergasi dan jalan atas batu bata. Dah lama tak join sukaneka ni.. kemain kami bergelak ketawa.. al maklum laa memasing dah tua.. atau KERTU yer.. n lanjut usia..

Marilah menyaksikan gambar-gambar kami di padang sukaneka tu.... Enjoy kami bersukaneka di padang... nak join lagi sukan2 ni.. besttt woooo... 
: Pasukan Koir Ofisku :
: Cantik tshirt Zon Bersih ni, sebab ade HIJAU :

: Belon HIJAU :
: Aku terkedek-kedek berlari dalam guni.. Menang no.2 :
: Mencari gula dalam tepung :
: Muke kena tepung :
: Ecah, Jaja, Kak Mac, Kak Ferry n aku :
: Terompah Gergasi, yang ini kami Juara :
: ini bebudak yang kami kalahkan :

 : Jalan Atas Batu Bata.. nasib x tergolek Jaja :

 : YDP kami menyokong team aweks sepang :

: Si Anis dok isi air dalam botol :

: Amboiii ntah ape la yg di komplen tu :

Kemain bertepuk tangan c shrek hijau

 : Yeehhhhh saya menang hadiah.. wang besarrr.. hamper je :

 : Kami tamak semua acara dapat hadiah.. :
Akhir penceritaan entry ini.. team kami bolot semua hadiah dalam semua acara.. sebab hanya ade 3 team jer hantar untuk sukaneka ni.. hadiah pun sampai tempat ketiga.. so kami bahagi2 kan hamper tu.. semua dapat makanan.. Enjoy bersukaneka..

P/s : Majulah Sukan Untuk Sepang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...