Pages

Friday 9 March 2012

Day 3 : Trip Tasik Banding

Haaa.. entry berkurun aku tahun lepas... x siap2 lagi untuk di post.. maaf la yer.. dah basi pun cite Tasik Banding ni haaa... ari tu dah janji nak cite yang kami pergi mandi di Air Terjun dalam Hutan Belum tu.. maaf la weiii, aku da lupa apa nama Waterfall tu... korang tengok la yer gambar2 tu..

Air Terjun kat dalam Tasik Banding
Wak Sam main pacat..
Ooooo c pacat..
Chalet dalam Tasik Banding.
Ade orang Perancis duk buat kajian selama 6bulan di chalet tu.


Jalan menuju ke Air Terjun.. jauh tau jalan..
2 orang mamat yang kena ankut air.

Pokok Merbau yang besar


Bergembira mereka mandi manda di Air Terjun

Amet bersama sang keladi yang giant.

 Muke aku cuak sebab ade anjing ikut aku lor..

 Dapat makan ayam goreng n sandwich.


 Bersantai di atas boat

 1st time saya nak berkayak ni..
 Melalak di tengah tasik banding..

 Mari berkayak lagi...

 Menyanyi sambil duduk
Mau pulang sudah..

Berenang di dalam tasik.
 Kami mau pulang
 Saya nak nanyi untuk ikan2 di Tasik Banding
Jupe lagi nanti yer...

P/s : Saya nak pergi lagi ke Tasik Banding.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...