Pages

Sunday 15 January 2012

Trip to Tasik Banding...

Hohohohoo.... ini entry da basi saya pada tahun lepas... trip ke Tasik Banding, Hutan Belum, Perak Darul Ridzuan.. 3 hari 2 malam dgn kadar bayaran rm280 seorang utk kakitangan opis aku!!.. ulang semula.. opis aku jer.. ahaksss...
Trip ni pada 25 hingga 27 NOvember 2011.. seramai 14org jer yg nak folow, sbb dorang x nak pergi masuk hutan ni.. takot pacat katanya...tempat sopink2 suka la tu.. sometimes kite perlu juga menikmati keindahan alam yang dicipta oleh Tuhan..
1st day - menginap di Belum Rainforest Resort.. 4 stars OK!! KO ada??
 Belum Rainforest Resort....














Masa nie kami buat site visit sume kawasan.. ape yang best.. hihihi.. teruja beb nampak boat n kayak... aummmm... meh jenguk keadaan bilik kami..





Bilik kami dok 2 orang.. saya sebilik dengan Kak Anum.. layan.. ank die ensem dow... hihihi... tapi dalam bilik ni xda tv lorr... cedihhh.. nk menikmati alam x perlu tengok tv ok!!.. faham!!!

Opss.. malam ade nite trekking... tapi saya xda pic r.. sangat best menyusuri malam dengan bunyi2 serangga... x jupe ape pun.. ade pokok2 jer... ingt nak jupe pak belang, tapi pak belang merajuk katanya... ahakss.. 
Nanti sambung part 2 yer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...