Pages

Sunday 29 January 2012

Dinner Kelab Sukan dan Kebajikan

Sepanjang perkhidmatanku selama 6 tahun hingga kini di MP Sepang.. Ini adalah kali pertama Kelab Sukan dan Kebajikan (KSK) opisku membuat Majlis Makan Malam untuk menghargai staff mereka.. kan molek kalo naik yuran kelab tu.. bole r every year buat dinner n family day di merata tempat... fikir2 kan yer wahai kekawan opisku..

Majlis Makan Malam aka Dinner ni pada awalnya akan diadakan pada 13 Januari 2012.. tapi rupenyer di tunda pada 27 Januari 2012.. selamat aku.. masih boleh buat something di baju dinner ku.. setiap jabatan di kenakan tema warna baju untuk dinner tersebut.. Jabatan Khidmat Pengurusan telah memilih tema warna UNGU.. atau aku suka sebut FEHFHEL...n sengaukan sikit bunyinyer.. Bising mulut aku pesan kat staff JKP suh pakai baju ungu.. dan aku telah menambah aksesori bunga2 UNGU di bajuku.. sebab katanya ade hadiah untuk jabatan yang ramai memakai baju tema.. (tapi kami kalah dgn JPM) Uwaaaa.. kalahhh..

Masing2 sibuk beli baju Ungu untuk dinner malam tu.. masa lunch ari jumaat tu masing2 keluar pi cari tudung untuk di matching kan dengan warna baju.. aku pun terjebak jugak sebab beli inner biku2 di street mall cyberjaya.. tapi inner yg dibeli pakai masa High Tea anjuran Puspanita Daerah.. nti aku update entry pasal high tea tu yer..

Agak kelam kabut aku pada hari jumaat tu.. sebab petang ade high tea puspanita dan malam dinner KSK.. dan kekawan yg dok jauh ingin menumpang tukar baju di rumah saya.. tergesa-gesa pulang ke rumah... Dan agak kelakar bile nak make up dan pakai tudung ala-ala hana tajima tu.. adoiiiiyaiii.. opsss lupe nak btau sape yang tumpang tukar baju d rumah saya.. Depa ialah Epah dan Umi yang banyak bunyi.. datang2 jer tumpang iron baju.. tema jabatan mereka warna merah menyala dan style mereka Gipsi.. auwww... cantik.. dengan layan mereka dan kawan bbm yang nk pinjam shawl n scarf.. pening sebentar saya.. agak kelakar jugak layan dorang ni.. tapi part yg paling kelakar nak pakai tudung macam2 gaya laa.. terbalik r, x sesuai r.. tercucuk laaa... gelak guling-guling saya..

Sampai jer kat Empress Hotel.. Woww.. cantiknyer mereka.. bling3.. sume bergaya cantik.. sesekali melaram kan.. makanan kami malam tu Chinese Food.. sorry to say kurang sedap.. ooo nak cite pasal persembahan jabatan malam tu.. ade tarian joget pahang, deklamasi sajak tamil, tarian tamil, nyanyian dan paling best YDP kami menyanyi.. sporting la my bos..

Dah panjang berjela saya cite ni.. moh ler tengok rupe2 orang yang pi dinner KSK di EMpress Hotel Sepang..

Kami baru sampai ni... with Epah n Umi.. style Gipsi..

Nampak tak flower Ungu saya yang banyak tu... 
saya, kak lin, kak yanti, puan hazirah dan ecah..


Inilah sebahagian staff Jabatan Khidmat Pengurusan.. bergambar bersama Timbalan Yang Dipertua dan Pengarah kami.. 

Masa menyental makanan Chinese Food..

Me, Kak Liza n Ecah.. dok semeja dgn saya.

 
Persembahan dari jabatan.. tarian joget pahang..

Puisi Tamil dan Melayu dari Nida dan Manmathan

Tarian dari Thenmoly.. 
Haaa.. suprise YDP saya menyanyi malam tu lagu Yantzen..
Last perfomance dari my BFF Ombak Jahat.. Phoenix Bangkit..
Umi, Kak Jelin, Kak Yatie n Kak Liza.. Black n White LAdies..
Team JPM.. Aimy, Kak Yah, Kak Ina kechik n Kak Liza..
Ladies from pentadbiran..
Kekawan driver n PRa..
Si Din ni asyik nak makan jer.. ahaksss..
Me, Kak Ferry, Kak Liza, Kak Mokya n Mama
Kami bergabung...

P/s : Lawa tak baju purple n bunga2 saya tu.. Ahaksss...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...