Pages

Tuesday 24 January 2012

LAGEnda Budak SETAN

Petang 24hb Jan 2012 ade ulangan filem Lagenda Budak Setan.. x tau ntah ke berapa kali aku tgk movie ni.. tapi yang pasti aku meleleh dan menitis kan airmata bile tengok movie ni.. #adoiyaii mmg sedih laa..

Kisah bermula apabila seorang pelajar nakal dan anti-perempuan, Kasyah (Farid Kamil), terjerat dan jatuh cinta pandang pertama dengan seorang pelajar baru iaitu Ayu (Lisa Surihani). Segalanya begitu indah sehinggalah Kasyah terpaksa meninggalkan Ayu untuk membuat kajian bagi menamatkan pengajiannya. Sepeninggalan Kasyah, Ayu dipaksa berkahwin dengan bekas kekasihnya Azmi (Que Haidar), seorang lelaki yang tidak bertanggungjawab.

Kesengsaraan Ayu bertambah parah apabila terlibat dengan kemalangan yang telah menghancurkan wajahnya. Ayu muncul dengan identiti baru. Muncul pula Emilia (Shikin Kamal) yang banyak membantu kerjaya Kasyah dan menaikkan kembali semangat yang telah pudar akibat ditinggalkan Ayu. Muncul pula Katerina (Fazura) yang turut sama mengharap cinta Kasyah.Tapi akhirnya... bersambung ke Bahagian Dua nanti..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...