Pages

Thursday 21 August 2014

Perhentian 2014

Haiii..
Kembali lagi bersuara di ruangan entry lapok yang tersimpan dalam draft katanyaaaa..
Hahahaha... maafkanlah diriku selalu buat entry bersawang terperap di dalam draft..
Idea takde nokss nak cerita ni...

Kisah bulan April ni.. pergi Perhentian bersama Kelab Sukan opis aku.. macam biasa aku mesti jadi orang 1st yang nak pergi... Pulau kan kan... aku kan suka pulau ni.. yang pasti pulau menjadi idaman hatiku... nak pergi semua pulau dalam Malaysia... utamakan Malaysia dari negara lain..

Kali ni, trip opis ke Pulau Perhentian, macam biasa bayar rm200 ringgit sorang dan selebihnyer di sponsor oleh KSK.. Pergi satu bas jer.. tapi kann.. macam trip department laa.. kebanyakan org department tu jer... aahhh lantak laa, janji aku sampai perhentian dengan kekawan aku.. tapi kali ni, geng jahaaa tak dapat join laa... memasing ada hal.. so tinggal kami berdua jerr.. tapi nasib baik ade geng yang bole sekepala dengan kami.. duduk pun berempat kat chalet.. memang memekak laa. 

Trip ni 3 hari 2 malam... pergi hari Khamis malam bergerak dan pulang hari Ahad... tapi ada peristiwa masa nak mohon cuti ni... Grrrrrr.... berbulu jer aku dgn Boss.. nak sain cuti pun susah.. kedengki laa tu aku nak gi pulau... hahahahaha.

Moh ler tengok pic aku yang tak seberapa ni..  







Kami geng sebilik..


Bajet Cun je ko kan tuan belog.

Mencikkkk tuan belog yang semakin gemmmsss... GEMUK.

Add caption




Kawan sekola saya. Si Ejal yang weng.






Tuan belog dengan si Mady.. 



Bajet Cun lagi ko ni...




Akhir kata : Aku nak pergi Perhentian dengan Remy Ishak. Sila percaya sampai esok!

1 comment:

  1. jernih nya....RM200 termasuk semua ke? makn, pngnpan, boat?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...