Pages

Thursday 28 August 2014

Kisahku bersama Remy Ishak

Hola bebeh...

Bertemu kembali di ruangan entry bersawang dariku untuk semua..
Maaf ler lambat bonar nak meng updatenye... almaklum laaa buzy kedaung dengan hal2 dunia nie...jangan ingat dunia jer... sila ingat akhirat jugak.. amalan akhirat itu penting dari segalanya.

Aku nak update entry pasal remy ishak ni..

REMY ISHAK
Mohammad Zalimie Bin Ishak. Lahir pada 11 April 1982.. Orang Masjid Tanah, Melaka.


Aku minat sangat dengan dia tau, semenjak telemovie Sabar Tak Sabar.. yang dia jadi bangla tu.. lepas tu dengan drama Cinta Jangan Pergi.. dan macam2 lagi drama dia laa.. Yang terbaru ni, Filem CEO.. dengan filem inilah aku bersua mata dengan dia.. Ooomaiiiii cinta.. hatiku berbunga indah dengan kau, Remy Ishak. Aku jupa dia kat Melaka dan KLCC... betapa kemaruknya aku dengan kau, remy!!!... janji kau ingat dengan Shrek Hijau ni... jangan kau lupa minum pakai mug Shrek yang aku beli kat USS Singapore tu.. aku hadiahkan untuk kau, remy ishak.. 


Sekarang ni, apa cerita remy ishak kat tv jer, mesti aku dapat mesej dari kekawan yang sudah tau aku peminat setia remy ishak.. sampai meja kerja aku pun ade gambo remy dok tenung aku taw... semangat sikit der nak buat kerja ni...


Maaf la.. tak de mood nak cerita panjang2.. layan r pic ku bersama remy ishak dan shrek hijau.


ce tengok kasut kami.. pastu tengok orangnyer... sesuai dan sepadan kan kan kan..

Walaupun gegar seribu, aku nak masukkan jugak gambo ni.. 







nampak tak plastic bag uss tu, dalam tu ade mug shrek aku taw.. so suwitt ko pegang hadiah aku.. jangan lupa guna mug tu yer, remy ishak.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...