Pages

Saturday 5 May 2012

Kuala Terengganu - Part 1

Di atas kemenangan bola pasukan admin aku, kami telah di bawa melancong ke Kuala Terengganu... macam gah ayat melancong tu.. tapi dalam Malaysia jerr. ok ler tu.. dorang penat main bolakan.. so bagi la bercuti.. Kami gi 3 hari 2 malam mcm dlm rancangan tv9 tu.. gerak dari pejabat cawangan bbst dalam kul 11 sebab tgu mem lambat.. hihihi..

Dalam bas banyak tempat kosong.. so sorang dok 1 seat jer.. masuk je bas apelagi.. layan mata yang dah layu di hujung mekar laa..kitaorg pitstop kat Rnr Temerloh kasi segar mata dengan air panas.. then terus ke Kuala Terengganu..

Kat sana kami dok homestay jer.. murah n berbaloi nk dok lelama.. nama homestay tu adalah ADIK HOMESTAY.. malu nk sebut.. rupenyer dalam diam adik buat homestay di Ganu yer.. hehehehe.. dok ehhhh.. kebetulan jer nama homestay tu.. homestay rumah lama 2tingkat.. byk bilik.. tapi x selesa la.. berabukk.. malas nak cite pasal homestay tu.. yang penting selamat duduk untuk rehat dan tido..

Pagi tu..kami pi sarapan kat warung area homestay tu.. banyaknyer makanan yang aku x tau.. tapi cam biasa aku pilih laksam dan nasi lemak comey.. sarapan pagi yang murah di sana.. lepas makan kami tido dlu sebelum gerak jalan2 d Kuala Terengganu.. destinasi pertama adalah Pasar Payang.. tempat popular di KT selain pulau2 yang indah d sana..

Aku x memborong sangat di sana.. biasa2 jer.. sambil survey kain untuk jabatan nanti.. tapi bole tahan murah la harganya..

Moh ler tengok pic vangang2 kami masa di KT.

: Pos dulu dengan van baru ni :
: siap2 nak pi pasar payang.. sopinkkk :
< kunun nak pi redang.. tapi apakan daya chalet full >
< tiap kali pi ganu pose kat tepi sungai ni mesti wajib >
< mari2 pilih2 baju2 batik ni >
- wow... cantiknyaa.. tapi kena beli cash -
- nak bayar beli brooch dan turtle -
- amboiii Jabar n Deen kepenatan memborong baju n turtle yer -
- I LOVE TERENGGANU -
- Kepenatan bershopping.. Pit Stop here. -
< Ini jer saya beli..tapi kanan kirikan.. >
- Gemuks nyer saya dari belakang.. arghhhh.. OMG -
- Abang Wan.. GGMU -
< I'm free with ROXY >
  
< Model Oakley, yang tengah2 tu Cun >  

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...