Pages

Monday 23 February 2015

Sakitnya Tuh Disini

Lagu yang menjadi viral sekarang... Dan menjadi viral dihatiku.. siap jadikan caller ringtone lagu ni...
Setiap hari aku nak dengar... aritu pergi jogging kat tasik, siap pasang lagu ni kuat-kuat sebab earphone tak bawa.. geleng kepala orang yang jogging tu.. lantakkk laaa weii.. aku suke lagu ni haa.. Muahahahahhaa
Aritu pergi karok (karaoke) siap nyanyi lagu ni 3kali... weiiii 3kali tau.. parah dah ko shrekhijau.. tak pernah pergi karok sampai nyanyi lagu berulang.. dahsyat penangan sakitnya tuh disini.. 
SAKITNYA TUH DISINI
Sakitnya tuh disini Didalam hatiku
Sakitnya tuh disini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh disini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh disini Kau menduakan aku
Teganya hatimu Permainkan cintaku
Sadisnya caramu Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku Hancurnya jiwaku
Didepan mataku Kau sedang bercumbu
Sakitnya tuh disini Didalam hatiku
Sakitnya tuh disini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh disini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh disini Kau menduakan aku
Sakit sakit sakitnya tuh disini
Sakit sakit sakitnya tuh disini
Teganya hatimu Permainkan cintaku
Sadisnya caramu Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku Hancurnya jiwaku
Didepan mataku Kau sedang bercumbu
Sakitnya tuh disini Didalam hatiku
Sakitnya tuh disini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh disini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh disini Kau menduakan aku
Sakit sakit sakitnya tuh disini
Sakit sakit sakitnya tuh disini

2 comments:

  1. hebat shrek hijau....3 kali tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muahahahahhaha.. lagu ni best taww bonde... TQ komen... tak sangka laaa..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...