Pages

Tuesday 7 October 2014

Luahan

Maaf... aku ingin meluahkan sesuatu di sini..
Semenjak dua menjak ni, hati aku teramat sensitip.. dari benda kecil pun aku selalu anggap benda tu besar dan mengganggu pemikiran ku...

TENTANG DIRI

semakin kuat makan dan gemokss... hahaha.. gemok salah,  kurus pun salah.. jadinya serba salah.. sekarang suka masak ape yang aku nak makan sendiri... kadangkala sedap kadangkala tak sedap.. terus terang sudahhhhhh... makin banyak jeragat di muka tapi belum ade garis2 halus di muka yer... jerawat tu kurang sebab kulit ku hanya timbul jerawat masa nak period jer.. time tu muke memang secantik siti nurhalizah.. awet muda katanya... orang tak percaya usiaku early 30.. depa kata baru berusia 25.. ooooo termalu seketika.. nak buat camne, usia tua, jiwa muda... janji rock waka waka...
penampilan diri semakin matang.. tapi belum sepenuhnya menutup aurat.. bila nak berubah ko ni haa.. silalah berubah segera.. ajalnya sentiasa memanggil.. sedihh...


TENTANG KERJA

hmmm.. part kerja.. seperti biasa jer.. aku buat kerja aku jer... tak da ganggu kerja orang lain..  cuba buat sehabis baik. so far unit kami bekerjasama dan saling menghormati.. suasana opis agak hambar dengan kepuakan.. ahhh malas aku nak layan.. janji jangan kaco hidup aku.. tapi ade gak yang cuba nak kaco.. macam biasa di opis tu, kalo sombong dikata berlagak, peramah pun lagi laa di kata gedik.. aku rasa kalo ko kenal aku yang dulu dan sekarang sama je kan.. aku suka gelak2 dan peramah.. aku jenis tak suka nak dengar orang mengumpat.. tapii kadangkala aku mengumpat juga... opppssss... lumrah manusia kan... kalo boleh aku cuba elakkan, tapi terdengar juga.. acaner??? mendapat la ko dosa kan kan... hadoiiiiii... berdosakah aku?? macam perumpaan begini " Dengan aku, kau kutuk dia.. dengan dia, kau kutuk aku.. Kau ingat aku dengan dia, tak kutuk kau?? " kat opis, sekarang ni aku jadi tumpuan sebab dengan status aku kan.. so depa ingat senang laa nak mempermainkan aku... baik dengan seseorang pun kena hencap bukan2.. so biar lah ku begini sendiri.. pakai cantik pun salah ke haa??? dah memang baju aku banyak yang cantik2 dalam lemari tu... 

TENTANG CINTA

rasanya malas dah nak fikir.. kalau ade jodoh nanti, segeralah ku kawin lagi... kalau tak de pun.. biarlah laaa.. fobia nak bercinta dan berkahwin tu sangat terkesan di hati ku.. bila berkawan dengan yang ni, tak serasi plak.. bila dah nak serasi, memasing ego plak.. alahaiii... kan pepatah ade mengata manusia itu tidak semuanya sempurna.. so ko kena laa terima kan kan kan... alaaa yang nak kawan cam adik2 laaa... tak matang mude lagi.. ade plak yang tua berusia baru kenal dah terus ajak kawin... uiksss.. awal bona nak ajak kawin... 
Dahlaaa..Aku malas nak taip lagi.. pening..
Esok lusa tulat aku sambung menulis entry.


 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...