Pages

Friday 10 February 2012

Plan B - ke Genting Highlands kite yeoppp..

Ini plan abis kenduri.. mcm biasa kalo pi kenduri mesti bawa baju spare.. x kisah laa jauh ke dekat.. tapi mesti ade spare.. selalunyer memang la merayap ke tempat2 best.. bagi aku sume tempat is best.. walaupun kat opis.. hahaha.. tukar baju kat petrol pam n naik satu kete jer.. tselit la aku sorang kat tengah2 tu.. di apit oleh amet n apen.. nasib la aku kuwus walaupun makan banyak.. 
C Amet tengah hafal lagu M.Nasir n C Apen buat muke n C Deen nampak telinga.

Pacik Deen drive kali sebab die selalu naik Genting dengan Dora2 tu.. hihihi.. Kami naik atas Genting gune Cable Car yer.. tak bawa kete sampai atas.. tapi 2 kali r pusing cari mane tempat Cable Car ni.. ade insiden cuak gak laaa c Cina Bangang bertembung dengan kami even jalan tu 2 way OK.. nasib laa Deen sempat elak.. bersyukur kami...

Kemain hepinyer kami bile Q nak naik Cable Car.. muke masing2 cool jer.. no cuak2 yer.. tapi bile dah naik tu ade la kecuakkkannya.. bile sampai tiang tu kan bergegar.. so muke cuak jelas nyata dan terang...
Tengah Q nak naik Cable Car. Teruja nya kami..
Yahooo dalam Cable Car no.129
tiap kali lalui tiang muke ku kelihatan cuak..
muke saya tak cuak pun..
Setelah sampai di puncak.. kami tiada arah tujuan.. so kami jalan pusing2.. then kami keluar kunun nak hembus kabus yang memutih di luar.. time ni paling best.. sebab masing2 sonok berposing dengan camera comeyku Sony.. ciap set timer n letak tas tiang nak buat aksi melompat2.. adoiiiiyaiii.. moh kite lihat aksinyaa.. 
Pun boleh aksi macamni..
ADmin Gangs
Da stat2 nak lompat r tu..
Wow... kami hebat melompat.
Setelah penat kami melompat2 di luar.. tiba masanya untuk masuk ke dalam.. lawatan ke indoor pulak dlm 1st World tu... ade pameran Doraemon.. tapi memandang pacik Doraemon takda.. soo tengok jer laa.. Pastukan..kan kan kan.. kami pi tempat mainan Flying Coaster tu yang macam Superman tu.. Mama beria2 nak naik benda tu.. tapi seat kan ade 4 jer.. so aku mengalah laa.. sebab aku kan ADIK.. bagi dorang la naik.. aku dah pernah naik benda tu dlu..TAPI yang paling aku HAIRAN BIN AJAIB.. C Amet berkeras2 hati tak nak naik Flying Coaster tu.. Ehh mamat ni biar betuiii... g water rafting panjat gunung ko OK jer.. tang nak naik Superman ni ko XNAK.. betul3 kami x percaya.. penat c Apen n Deen pujuk n tarik amet sampai atas suh naik gak Superman tu.. tapi akhirnyaa.. Muke aku gak yang naik Superman tu.. sanggup c amet pegang beg n camera.. adoiiiiyaiiii amet....

Aksi pujuk-memujuk c Amet untuk naik Flying Coaster Superman ni..
Ciap tolak2 lagi..
Lastly aku yang naik...
Sedia untuk terbang..
Kecut gak perut aku naik SUPERMAN ni..
1minit 12 saat jer..
Setelah kepenatan naik SUPERMAN ni.. kami pun berposing lagi sebelum pulang... sempat g minum hot chocolate Starbucks d Genting.. nampak c aleya hotfm..
hmmmm.. dah la kot.. panjang berjela aku bercerita pasal entry Genting ni.. cukup2 la yer.. saksikan jer la gambar2 di bawah ini..
Kami dapat gambar ber5
Sejuk sangat katanya..
Jangan tiru aksi ini.. Posing jer
Nak oder Coffee
5 cups of Starbucks Coffee
Kaki kami yang kepenatan beratur 1jam beb..
ade penumpang arab tumpang cable car kami.. spoilll!!!

Pesananku : Saat gembira bersama Admin Gangs.. jgn lupakan saya bile saya telah ditukarkan jabatan nanti yer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...