Pages

Sunday 19 June 2011

PerTunaNgan KaWan Saya...

Alhamdulillah dan rasa gembira biler mendengar sahabat saya ingin mengikat tali pertunangan.. nak tau sape?? schoolmate saya AFRA... majlis berlangsung pada 12 Jun 2011 di rumah beliau.. NiLai je.. xjauh pun.. Cantik sangat die berbaju kurung moden berwarna biru firus.. tapi temanyer Pink.. disuruhnyer kami datang memakai baju pink.. i pun ikut tema ler..tapi x tema sangat laa.. ahaksss.. meh kite jenguk rupa paras sahabat saya yg bertunang tu...
 Cantik tak kawan saya??? Die dah kurus taw...


 U Look Beautiful Girl..

 Haaa.. inilah kekawan yang sampai awal tu.. ikut tema la sangat.. Ade Syura + Eifa tu...
 Eifa, Afra dan Syura.

Inilah kekawan yang dapat hadir..Tunggu Majlis Perkahwinan Afra yer.. Kite serbu reramai.. yeeehaaaa...


 Interframe sikit.. tapi cam banyak jer..
 Pic shrek tak kabur.. hihihihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...