Pages

Tuesday 12 April 2011

Sambutan Hari Jadi Staff Jabatan Khidmat Pengurusan..


Hai kawan2.. nak maklumkan bahawa Jabatan Khidmat Pengurusan (JKP) telah membuat birthday party untuk kakitangan yang lahir pada Januari hingga 12 April 2011..seramai 22 orang kakitangan yg sambut besday dari bulan tersebut. nak kena sebut ke 22 org tu??..hmmm..sebut yg mana ingat je yer..terutama mesti la Shrek,melur,ecah, dayah, rosminah, cik T,hemalata,rasyid,wak sam,wak jai, bro midi, wak said, visva, jabar, cc zizah, mugilan, mohd sayuthi aka YDP saya dan ramai lagi..
Sambutan yang simple dan budget ciput.. beli 2 kek untuk dikongsi 22 orang.. bole ar tuh.. jamah sikit2 jer.. yang penting ade gak orang mengingati tarikh kelahiran kite.. Shrek salute n tabik hormat kat JKP kerana sudi menerima idea shrek untuk membuat sambutan harijadi kakitangan setiap 3 bulan sekali.. Yeehaaa berjaya.. semoga program seperti ini dapat di teruskan untuk mengeratkan silaturrahim sesama kakitangan.. 
Jomm.. mari kite lihat aksi-aksi staff dalam ini entry..hihihi.. 
2 biji kek yang dibeli di Bakers Cottage... Black Forest n Blueberry..



Gegirl potong kek..
Oh Manisnya.. manisnya senyuman mereka..
Opssss... ade sessi krim mengkrim orang.. kes dajal kekawan.. seronok.. yang 1st sekali kena ofkoz la SHREK.. kan minah bergambar.. beria-ria mama,ejal n edy suh shrek n melur potong kek yang da habis untuk bergambar..tapi yang kena shrek dan hemalata sebab si melur tengah gayut.. terlepas dari contengan krim.. kite lihat sape yang kena!!!!..
Shrek terKENA!!!.. Oh tidakkk!!!..

Dayah pun kena jugakkk.. oii amet.. pegang pipi sape tu??

Pak Mat Rashid dikenakan oleh si Rasyid Ridha..

Setepek ecah kena krim... terkona gak ekau..
Anyway.. TQ buat semua yang sudi hadir bagi memeriahkan suasana yang havoc.. lain tahun kite buat lagi yer.. tapi mungkin bukan dengan shrek lagi.. huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...